Orasul meu de buzunar

“Orasul meu de buzunar” este o analiza individuala a zonei cartierelor Drumul Taberei si Militari din Bucuresti, in care am transpus perceptia mea asupra spatiului.

Am parcurs o serie de stari si de scene pe care le-am identificat si trait in acest spatiu, astfel incat sa transpun in imagini cartierele, oamenii si momente dintr-o zi oarecare.

Am inclus senzatia de labirint pe care insiruirile de blocuri o dau, pericole care se intalnesc la tot pasul, dar si momente de viata, ca rutina pentru locuitorii acestor zone.

 

Leave a Reply

