Ziua Pamantului, Ora Pamantului

In urma cu 6 ani, la Biblioteca Judeteana “Aristia si Alexandru Aman” din Craiova a avut loc un eveniment de ziua Pamantului. Am pus atunci atata suflet in evenimentul ce urma sa aiba loc..am alergat dupa aprobare, am conceput si lipit afise prin oras, am invatat ppt de una singura pentru a putea tine o prezentare despre Rosia Montana (care pe atunci nu era cunoscuta pentru lupra sa cu RMGC) si m-am pregatit spiritual sa moderez o discutie despre protectia mediului. In sala erau 5 oameni. Atunci, aceia erau oamenii carora le pasa ca pe 22 aprilie este Ziua Pamantului.

Astazi, in 2010, milioane de oameni sting lumina pe 27 aprilie ca gest simbolic de constientizare a a nivelului degradarii naturii.

20:30-21:30, 27 aprilie – sa stingem luminile de Ora Pamantului.

Rectificare: 27 martie

2 thoughts on “Ziua Pamantului, Ora Pamantului

Leave a Reply

