Ithaca Journey

“For the things we have to learn before we can do them, we learn by doing them.” (Aristotle)

Ithaca Journey, Camena – Romania, august 2010

Ithaca Journey ne-a oferit  experiente remarcabile. In Ithaca Journey am descoperit cat este de important sa faci ceea ce iti place si cat de importante sunt deciziile pe care le luam, am descoperit peisaje deosebite si in acelasi timp am cunoscut oameni minunati, fiecare cu farmecul sau, si de la fiecare avand cate ceva de invatat. Desi am fost cea mai tanara din echipa cred ca am avut cel mai mult de castigat din aceasta experienta.

Din programul cu care ne-a incantat Ithaca Journey:

All about You – ceea ce este important in viata noastra (valori, obiective) + feedback de la ceilalti participanti si de la indrumatori (career coaches).

Change & Attitude -care sunt barierele care ne opresc sau ne incetinesc pasii in atingerea obiectivelor. Am invatat cum pot fi depasite barierele interioare şi exterioare, am aflat cum sa ne aliniem cu schimbarea si  cu asumarea riscurilor. Traim intr-o lume in permanenta miscare, iar pasii nostrii de multe ori trebuie sa se alinieze repeziciunii timpului.

Start your Own Journey – imbunatatirea abilitatilor antreprenoriale si initierea in propria calatorie anteprenoriala.

Work with Others – poate cea mai importanta experienta, pentru ca am fost antrenati in lucru in echipa si am descoperit punctele la care mai trebuie sa lucram pentru a crea o echipa eficienta, indiferent de activitatea desfasurata.

Leave a Reply

