intr-un frumos tarziu de septembrie…

In acest frumos tarziu de septembrie am avut ocazia sa iau parte la Santierul de Solidaritate organizat de Ateliere fara Frontiere in localitatea 2 Mai, unde pe langa satisfactia lucrului in echipa cu oameni foarte diferiti am avut parte de valurile lui sptembrie si am fost cucerita de culorile pe care peisajul le are de oferit in aceasta peroada (si la mare).

Ateliere Fara Frontiere este o asociatie non profit a carei misiune este integrarea socioprofesionala a persoanelor in dificultate printr-un atelier care le propune o activitate economica si solidara : reciclarea si reconditionarea calculatoarelor colectate de la companii si institutii responsabile.

Santiere de solidaritate sunt organizate in fiecare an si au ca obiective:

In cadrul santierului m-am ocupat de partea de gradina a Taberei de Copii 2 Mai. As vrea sa pun accentul pe experienta de lucru cu oamenii din cadrul acestui proiect, si este necesar sa marturisesc faptul ca mi-a facut placere sa petrec timpul in prezenta acestor oameni deosebiti: sunt cele mai potrivite exemple ale curajului de a o lua de la capat. Sunt acei oameni care sunt constienti de situatia lor si vor sa faca ceva sa o indrepte. Sunt acei oameni care au trecut prin greutati si au gasit puterea de a munci, de a zambi si de a se bucura de fiecare moment.

A lucra cu oameni maturi, dar in dificultate, este poate cea mai dificila sarcina, insa eu am avut parte numai de partea pozitiva a unei astfel de experiente: am cunoscut echipa si am facut treaba buna, pentru care toti cei care au participat merita felicitati.

.

Pentru a face o super gradina iti trebuie super idei, iar datorita acestei experiente am realizat faptul ca super ideile nu valoreaza nimic fara o super echipa cu care sa pui pe teren ceea ce ai pe hartie. Buna intelegere si motivatia sunt elementele cheie in succesul implementarii unui proiect, respectand deadlineul si facand munca de calitate.

3 thoughts on “intr-un frumos tarziu de septembrie…

  1. Si eu am participat la santier! Am dat din intamplare pe google si am gasit postul! Vremea a fost superba ! Am si muncit foarte serios ! Sunt curioasa cum arata acum dupa apropape un an de la “renovarea” facuta de noi.

Leave a Reply

